ПриватБанк роз'яснив правила щодо кредитних лімітів після скарги пенсіонерки.


Одна з клієнток ПриватБанку скаржилася на те, що їй було встановлено кредитний ліміт без її відома. Пенсіонерка Наталка Ф. звернулася до банку через соціальні мережі з питанням, чи можна відмовитись від цього ліміту.
Жінка висловила своє занепокоєння стосовно переведення своєї пенсії в інший банк, щоб уникнути кредитної лінії. "Я є пенсіонеркою з невеликою пенсією. Чи є необхідність переводити пенсію в інший банк, щоб не мати кредитного ліміту? Я ніколи не брала кредитів і не хочу починати", - зазначила вона.
У відповідь представник ПриватБанку пояснив: "Кредитна картка передбачає наявність кредитного ліміту за умовами договору. Банк аналізує інформацію та може збільшувати або зменшувати кредитний ліміт на картці".
Банк запропонував альтернативу для клієнтів, які не хочуть мати кредитний ліміт. "Якщо ви бажаєте мати лише дебетову картку, можна відкрити "Картку для виплат" - вона не передбачає наявність кредитного ліміту", - повідомив представник ПриватБанку.
Раніше подібна ситуація вже траплялася з іншим клієнтом банку, який зіткнувся з несподіваним підвищенням кредитного ліміту. Тоді ПриватБанк пояснив свою політику, зазначивши, що аналізує багато факторів при зміні лімітів, включаючи наявність кредитів в інших установах, заборгованості, нарахування зарплати та активність користування карткою.
Читайте також
- Уникнути боргів — коли треба платити податок на нерухомість
- Ціни злетіли — у скільки обійдеться косметичний ремонт квартири
- Черешня, помідори й кавуни — скільки за них платять одесити
- Культурний код грошей — як минуле впливає на фінанси
- Паркомісця в Києві — як змінилися ціни та чого чекати
- Масове скорочення у Новій пошті 2025 — що ШІ змінює на ринку