Перевірка квартирних лічильників: як правильно провести і не втратити гроші.

Перевірка квартирних лічильників: як правильно провести і не втратити гроші
Перевірка квартирних лічильників: як правильно провести і не втратити гроші

Пояснення щодо проведення повірки лічильників від "Київтеплоенерго"

Компанія "Київтеплоенерго" пояснила, що найкращий час для проведення повірки лічильників тепла та гарячої води - це період між опалювальними сезонами. Законодавством передбачено, що повірку лічильників потрібно проводити кожні чотири роки.

Користувачі вебсайтів "Київтеплоенерго" та "Центру комунального сервісу" отримують сповіщення про наближення дати повірки. Для дізнання потрібного терміну можна звертатися до технічної документації лічильника або документу про попередню повірку.

Якщо виникли питання щодо проведення повірки, можна звернутися за консультацією на гарячу лінію "Київтеплоенерго" за номером (044) 207-88-88. Клієнти можуть провести повірку, звернувшись до ліцензованих організацій, список яких доступний на сайті Міністерства економіки України.

Дії після повірки лічильника

Після проведення повірки, споживачам потрібно надати документи до Центру комунального сервісу для оновлення інформації у системі. Лічильник з активною повіркою гарантує точне відображення споживання тепла та гарячої води в оплаті.

Перевірка лічильників

Згідно з українським законодавством, кошти від абонентської плати використовуються на обслуговування та повірку загальнобудинкових лічильників. Повірка індивідуальних квартирних лічильників фінансується окремо власниками житла.

У статті розкрито процес проведення повірки лічильників тепла та гарячої води від "Київтеплоенерго". Наголошено, що це важливий етап для точного відображення споживання енергоресурсів та правильного розрахунку платежів. Також надана інформація про те, як споживачам діяти після повірки лічильника для оновлення інформації у системі.

Читайте також

Реклама