DW: Аудиторія та довіра до телемарафону 'Єдині новини' суттєво знизилися.


Телемарафон "Єдині новини" дорожчає, але менше популярний
В Україні зростають витрати бюджету на телевізійний марафон "Єдині новини", проте його ефективність та популярність знижуються. Це випливає з аналізу журналістами DW.
З лютого 2022 року уряд виділив більше 1,6 мільярда гривень приватним виробникам телемарафонів, що перевищує річний бюджет усіх телеканалів і радіостанцій "Суспільного", НАБУ або міністерства тимчасово окупованих територій.
За даними Nielsen, аудиторія марафону скоротилася з 11% на початку 2023 року до менше ніж 8% у вересні 2024-го. Під час повномасштабного вторгнення "Єдині новини" дивилися до 25% українців.
За даними Київського міжнародного інституту соціології, довіра глядачів до марафону суттєво скоротилася: якщо в травні 2022 року йому довіряли 69% глядачів, то до лютого 2024 року цей показник зменшився до 36%.
У 2024 році бюджет "Єдиних новин" знову збільшився - п'ять приватних виробників отримають за нього майже 700 мільйонів гривень (16,5 млн євро). Проєкт держбюджету-2025 передбачає подальше фінансування на такому ж рівні.
Державна аудиторська служба, яка провела перевірку держзакупівель на запит голови парламентського комітету з питань свободи слова Ярослава Юрчишина, визначила використання коштів як "умовну". У своєму звіті служба відзначила відсутність чітких критеріїв ефективності та справедливого визначення цін в закупівлях інформаційних послуг.
Читайте також
- Військовий облік: Які області б'ють рекорди за кількістю штрафів від ТЦК?
- Росія активізувала використання підводних ракетоносіїв "Калібр" у Чорному морі
- Харків під ударом: сім ворожих безпілотників атакували місто
- НАТО лестить Трампу, щоб втримати його на боці Києва – Bloomberg
- "Це більше не врятує": рятувальники попередили про смертельну помилку під час тривог
- Ломаченко у Facebook посварився зі Стерненком та згадав про ТЦК